Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10077

Название: КОНФЛІКТОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА В КОНТЕКСТІ ЙОГО ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ
Авторы: Безпалий, Михайло Станіславович
Ключевые слова: проектування навчального процесу
Дата публикации: 2020
Издатель: ПУЕТ
Аннотация: Об’єктом дослідження є конфліктологічна майстерність викладача як ознака і умова його педагогічної майстерності. Предмет дослідження ‒ формування конфліктологічної компетентності викладача засобами тренінгових технологій. Мета дослідження: з’ясувати зміст конфліктологічної компетентності викладача в контексті його педагогічної майстерності та визначити можливості застосування тренінгових технологій при її формуванні. Методи дослідження. Теоретичні методи – аналіз та систематизація наукових даних з проблеми дослідження конфліктологічної компетентності викладача; моделювання; зіставлення та узагальнення дослідницьких даних; Емпіричні методи: зовнішнє та включене спостереження; бесіда; анкетування як метод збору конфліктологічної інформації. Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів полягає в тому, що вперше: – було зіставлено і проаналізовано компоненти педагогічної майстерності та конфліктологічної компетентності викладача як взаємообумовлюючі і взаємодоповнювальні характеристики педагога; – визначено методичні вимоги щодо застосування тренінгових технологій з метою підвищення конфліктологічної компетентності викладача; – уточнено зміст понять «конфліктологічнв компетентість викладача» (комплексна властивість, що інтегрує здатність і готовність педагога вищої школи ефективно взаємодіяти в конфлікті, орієнтуючись при цьому на взаємовигідне задоволення потреб та інтересів усіх учасників конфліктної ситуації й реалізуючи стратегію співпраці як найбільш виграшну в педагогічній взаємодії», «конфліктологічний тренінг» – метод навмисних змін людини, спрямований на особистісно-професійний розвиток комунікативної компетентності через набуття, аналіз, осмислення і доповнення власного досвіду регулювання конфліктів у груповій взаємодії; – систематизовано й узагальнено виявлені можливості й обмеження застосування тренінгових технологій підвищення конфліктологічної компетентності педагогів. удосконалено: − теоретичні й методичні засади підготовки педагога вищої школи до врегулювання конфліктів у освітньому процесі; подальшого розвитку набули: – теоретичні положення щодо структури і особливостей конфліктологічної компетентності педагога вищої школи. Практичне значення результатів дослідження полягає в з’ясуванні, систематизації й узагальненні складників конфліктологічної компетентності викладача як предмета вдосконалення в процесі навчання та самоосвіти. Дослідницькі матеріали можуть бути використані в роботі магістратури з педагогіки вищої школи, аспірантури, в ході післядипломної освіти та самоосвіти викладача.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10077
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
БЕЗПАЛИЙ робота.docx330,32 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь