Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10078

Название: СУЧАСНИЙ ВИКЛАДАЧ ЯК СУБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Авторы: Мінаєв, Михайло Михайлович
Ключевые слова: студент
викладач
вища школа
взаємодія
педагогічна взаємодія
педагогічне спілкування
дистанційна освіта
модель педагогічної взаємодії
Дата публикации: 2020
Издатель: ПУЕТ
Аннотация: Об’єктом дослідження є навчальна взаємодія викладача та студентів на суб’єкт-суб’єктних засадах. Предмет дослідження ‒ модель навчальної взаємодії педагога в безпосередньому та опосередкованому освітньому процесі. Мета дослідження полягає у розробленні універсальної структурно-функціональної моделі педагогічної взаємодії викладача та студентів вищої школи у освітньому процесі, дійсної для умов безпосередньго та опосередкованого спілкування. Методи дослідження. теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення наукових джерел – для вивчення стану дослідження визначеної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковцями; опрацювання нормативно-правових документів та матеріалів мережі Інтернет; абстрагування, конкретизація та систематизація теоретичних положень – для визначення понятійного апарату дослідження; теоретичне моделювання – для систематизації дослідницьких даних; − емпіричні: педагогічне спостереження, анкетування, тестування – для визначення ефективності педагогічної взаємодії при безпосередньому та опосередкованому освітньому процесі. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше: – було обґрунтовано з сучасних позицій і представлено в описовому вигляді структурно-функціональну модель взаємодії викладача і студента, здатну забезпечити як безпосередній, так і опосередкований освітній процес, у єдності її компонентів: цільового, змістового, діяльнісного, методично-інтерпретаційного, результативного; – визначено поняття «опосередкований освітній процес» як спосіб організації взаємодії викладача і студента поза безпосереднім міжособистісним контактом; уточнено поняття «педагогічна взаємодія», «суб’єкт взаємодії», «модель взаємодії»; удосконалено: − методику і зміст підготовки студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» до діяльності в якості суб’єкта педагогічної взаємодії; подальшого розвитку набули: теоретичні положення професійної підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти до студентоцентрованого навчання в умовах безпосереднього та опосередкованого освітнього процесу. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у можливості використання його матеріалів у процесі професійної підготовки викладачів закладів вищої освіти та фахівців суміжних педагогічних спеціальностей, у системі післядипломної освіти педагогічних працівників.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10078
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Мінаєв_М. дипломна.docx206,24 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь