Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10078
|
Название: | СУЧАСНИЙ ВИКЛАДАЧ ЯК СУБ’ЄКТ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ |
Авторы: | Мінаєв, Михайло Михайлович |
Ключевые слова: | студент викладач вища школа взаємодія педагогічна взаємодія педагогічне спілкування дистанційна освіта модель педагогічної взаємодії |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | ПУЕТ |
Аннотация: | Об’єктом дослідження є навчальна взаємодія викладача та студентів на суб’єкт-суб’єктних засадах.
Предмет дослідження ‒ модель навчальної взаємодії педагога в безпосередньому та опосередкованому освітньому процесі.
Мета дослідження полягає у розробленні універсальної структурно-функціональної моделі педагогічної взаємодії викладача та студентів вищої школи у освітньому процесі, дійсної для умов безпосередньго та опосередкованого спілкування.
Методи дослідження. теоретичні: аналіз, синтез, узагальнення наукових джерел – для вивчення стану дослідження визначеної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковцями; опрацювання нормативно-правових документів та матеріалів мережі Інтернет; абстрагування, конкретизація та систематизація теоретичних положень – для визначення понятійного апарату дослідження; теоретичне моделювання – для систематизації дослідницьких даних;
− емпіричні: педагогічне спостереження, анкетування, тестування – для визначення ефективності педагогічної взаємодії при безпосередньому та опосередкованому освітньому процесі.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше:
– було обґрунтовано з сучасних позицій і представлено в описовому вигляді структурно-функціональну модель взаємодії викладача і студента, здатну забезпечити як безпосередній, так і опосередкований освітній процес, у єдності її компонентів: цільового, змістового, діяльнісного, методично-інтерпретаційного, результативного;
– визначено поняття «опосередкований освітній процес» як спосіб організації взаємодії викладача і студента поза безпосереднім міжособистісним контактом; уточнено поняття «педагогічна взаємодія», «суб’єкт взаємодії», «модель взаємодії»;
удосконалено:
− методику і зміст підготовки студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» до діяльності в якості суб’єкта педагогічної взаємодії;
подальшого розвитку набули:
теоретичні положення професійної підготовки майбутніх викладачів закладів вищої освіти до студентоцентрованого навчання в умовах безпосереднього та опосередкованого освітнього процесу.
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у можливості використання його матеріалів у процесі професійної підготовки викладачів закладів вищої освіти та фахівців суміжних педагогічних спеціальностей, у системі післядипломної освіти педагогічних працівників. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10078 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|