Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10080

Название: «ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОГО СТИЛЮ СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ВИЩОЇ ШКОЛИ»
Авторы: Дерпач, Інна Федорівна
Ключевые слова: спілкування
стиль спілкування
конструктивний стиль спілкування
деструктивний стиль спілкування
студентська академічна група
комунікативний тренінг
Дата публикации: 2020
Аннотация: Об’єктом дослідження є стиль спілкування майбутніх фахівців у студентському віці. Предмет дослідження ‒ формування конструктивного стилю спілкування майбутнього фахівця у закладі вищої освіти. Мета дослідження: полягає у теоретичному обгрунтуванні, практичній розробці та експериментальному застосуванні тренінгових форм роботи з майбутніми фахівцями з менеджменту для формування в них конструктивного стилю спілкування. Методи дослідження. теоретичні: аналіз педагогічної літератури для визначення поняттєво-категоріального апарату дипломної роботи; систематизація, узагальнення і порівняння проаналізованих теоретичних джерел із проблеми конструктивного стилю спілкування майбутнього фахівця в закладі вищої освіти для визначення специфіки проблем, що виникають у їхньому міжособистісному спілкуванні; моделювання з метою розроблення моделі підготовки студентів до конструктивних ділових взаємин (на засадах тренінгової діяльності); – емпіричні: діагностичні – анкетування, інтерв’ювання, самооцінювання, експертне оцінювання, бесіди зі студентами та педагогами, педагогічний експеримент (констатувальний та формувальний) для перевірки ефективності розроблених тренінгів спілкування для майбутніх фахівців у галузі менеджменту організацій; Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше: – розроблено тренінгові заняття для поліпшення соціально-психологічного клімату в студентській групі як моделі ділових стосунків, що впливає на формування в поточному спілкуванні студентів їхніх ділових комунікативних навичок; – визначено поняття «конструктивний стиль спілкування майбутнього менеджера», під яким розуміємо здатність майбутнього фахівця психологічно інтегруватися в колективі на засадах взаєморозуміння і взаємоприйняття, здатності вирішувати намічені справи без створення надмірного психоемоційного напруження та негативізму, та уточнено поняття «ділові стосунки в студентському колективі», що стосується аналізу та оцінки взаємин між майбутніми фахівцями в процесі спільної навчальної роботи; удосконалено: − методику і зміст підготовки майбутніх менеджерва організацій в аспекті формування у них готовності до конструктивного професійного спілкування; подальшого розвитку набули: – теоретичні положення щодо професійної підготовки майбутніх менеджерів до професійного спілкування та щодо організації взаємин у студентській групі як колективі людей, поєднаних спільною діяльістю. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає у: розробленні низки тренінгових завдань, спрямованих ситуативно – на поліпшення соціально-психологогічного клімату в групі, а концептуально – на формування у майбутніх менеджерів спрямованості на конструктивне вирішення проблем, що виникають у взаєминах. Матеріали роботи можуть бути використані у процесі професійної підготовки студентів усіх спеціальностей, у системі післядипломної освіти керівників різних ланок
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10080
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ДЕРПАЧ (1).docx309,08 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь