Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10081
|
Название: | ІСТОРІЯ СМТ ПАВЛИШ ОНУФРІЇВСЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Авторы: | Скриннік, Марія Михайлівна |
Ключевые слова: | проблемне навчання майбутній фахівець творче мислення підготовка сучасні технології навчання інноваційні технології |
Дата публикации: | 2020 |
Аннотация: | Об’єктом дослідження є процес організації проблемного навчання студентів у вищих закладах освіти.
Предметом дослідження є оптимальні методи та прийоми викладання, особливості та умови впровадження проблемного навчання у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів.
Мета дослідження Полягає у виявленні сутності й аналізу проблемного навчання у вищих закладах освіти та розкритті ефективної методики його впровадження в освітній процес.
Методи дослідження. Відповідно визначених завдань використано такі методи дослідження: теоретичні (аналіз філософської, педагогічної, психологічної й методичної літератури для порівняння різних поглядів на досліджувану проблему, визначення поняттєвого апарату, а також обґрунтування необхідності впровадження інноваційних технологій у процесі підготовки студентів вищих навчальних закладів); емпіричні (діагностичні методи (опитування, анкетування, тестування студентів) для оцінки якості рівня готовності студентів до використання інноваційних технологій у навчальному процесі; педагогічний експеримент – для перевірки ефективності впроваджених заходів); методи математичної статистики (статистичне опрацювання емпіричних даних із метою кількісного та якісного аналізу емпіричних даних).
Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів:
- досліджено методику застосування проблемного навчання у вищих навчальних закладах;
- обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування творчих здібностей студентів за допомогою проблемного навчання;
- досліджено та обґрунтовано комплекс заходів, що забезпечують підвищення ефективності управлінської роботи з розвитку розумових та естетичних здібностей студентів вищого навчального закладу.
Практичне значення дослідження Практична значущість полягає в тому, що теоретичні і методичні матеріали, що містяться в роботі можуть бути використані керівниками і педагогами вищих навчальних закладів для підвищення рівня розвитку розумових та естетичних здібностей студентів. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10081 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|