Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10082
|
Название: | СТИМУЛЮВАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
Авторы: | Абгарян, Оксана Льовівна |
Ключевые слова: | студент суб'єкт навчальна діяльність навчальна активність вища школа мотив навчання педагогічні технології дистанційне навчання інтерактивні технології |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | ПУЕТ |
Аннотация: | Об’єктом дослідження є навчальна активність студента у освітньому процесі вищої школи.
Предмет дослідження ‒ застосування педагогічних технологій з метою стимулювання навчальної активності студента.
Мета дослідження: застосування педагогічних технологій з метою стимулювання навчальної активності студента.
Методи дослідження. Теоретичну основу роботи склали наукова література та статті вітчизняних і зарубіжних учених з проблем активізації навчальної діяльності студента; дослідження сутності та значущих характеристик педагогічних технологій, які застосовуються в навчальному процесі вищої школи; теорії розвитку та підтримки суб’єктності в умовах колективної діяльності.
У роботі використано комплекс теоретичних (аналіз та порівняння науково-методичної літератури, нормативно-правових документів та матеріалів мережі Інтернет; систематизація та узагальнення; класифікація) та емпіричних методів (здійснення опитування викладачів та студентів і узагальнення його результатів), що дозволило уточнити сутність ключових понять дослідження.
Наукова новизна та теоретичне значення одержаних результатів полягає в тому, що вперше:
– – з’ясовано та узагальнено особливості сучасного студента як суб’єкта навчальної діяльності;
– визначено методичні вимоги щодо застосування інтерактивних технологій задля стимулювання навчальної активності студентів, в тому числі в умовах дистанційного і змішаного навчання;
– уточнено зміст понять «навчальна активність», «суб’єктність студента», «стимулювання навчальної активності», «педагогічна технологія», «дидактична взаємодія»;
– систематизовано й узагальнено виявлені можливості й обмеження застосування інтерактивних технологій навчання з метою стимулювання навчальної активності студентів.
удосконалено:
− теоретичні й методичні засади використання педагогічних технологій для стимулювання навчальної активності студентів;
подальшого розвитку набули:
– теоретичні положення щодо застосування педагогічних технологій у освітньому процесі вищої школи.
Практичне значення результатів дослідження полягає в з’ясуванні, систематизації й узагальненні виявлених можливостей і обмежень застосування інтерактивних технологій навчання з метою стимулювання навчальної активності студентів, зокрема, в умовах дистанційного і змішаного навчання. Дослідницькі матеріали можуть бути використані викладачами закладів вищої освіти в методичній та організаційно-педагогічній роботі. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10082 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|