| 
                
             | 
            
            
            
            
            
                
                
  
 
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
 
Навчально-науковий інститут денної освіти >
 
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
 
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
 
    
        
            
                
                Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
                http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10096
             | 
         
     
     
    
    
| Название:  | Етика педагогічного спілкування  як фактор професійності сучасного педагога |  
| Авторы:  | Дубовик, Катерина Миколаївна |  
| Ключевые слова:  | педагогічне спілкування педагогічна комунікативна компетентність стилі педагогічного спілкування етичні принципи педагогічного спілкування |  
| Дата публикации:  | 26-Янв-2021 |  
| Аннотация:  | Об’єкт дослідження – спілкування як характеристика людського буття.
Предмет дослідження – педагогічне спілкування як умова, суть і результат освітніх практик. 
Мета дослідження – аналіз особливостей педагогічного спілкування, визначення його механізмів та етичних принципів.    
Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: 1) теоретичні: загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація, класифікація); системне вивчення філософської, педагогічної та психологiчної літератури, законодавчих i нормативно-правових документiв; аналiз, синтез, порівняння – з метою з’ясування стану розроблення досліджуваної проблеми, розкриття сутності поняття «педагогічне спілкування», «комунікативна компетентність»; узагальнення – для формування висновків за розділами, загальних висновків;
 2) емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження для виявлення проблемних питань педагогічного спілкування та вироблення практичних настанов для подолання комунікативних бар’єрів і конфліктів та досягнення ефективної педагогічної взаємодії. 
Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі теоретично обґрунтовано зміст і значення комунікативної компетентності педагога, яка ґрунтується на організації особистісно спрямованої взаємодії у системі «викладач-студент», формах і методах студентоцентрованого навчання; уточнено зміст понять «педагогічне спілкування», «стилі педагогічного спілкування»; подальшого розвитку набуло визначення етичних принципів педагогічного спілкування в умовах зміни комунікативних практик.  
Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в уточненні і доповненні змісту лекційних курсів, упрoвадженні дидактичних матеріалів для семінарських і практичних занять, які розкривають механізми  формування комунікативної компетентності, причини комунікативних бар’єрів та методи їх подолання. Теоретичні положення, практичні напрацювання, викладені в роботі, можуть використовуватися педагогічними працівниками вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації, під час написання навчальних посібників, курсових і дипломних робіт. |  
| URI:  | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10096 |  
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)
  |  
  
    
    
     
    
 
    
    
    Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены. 
                    
                      
                 |