Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10096

Название: ЕТИКА ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ ЯК ФАКТОР ПРОФЕСІЙНОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА
Авторы: Дубовик, Катерина Миколаївна
Ключевые слова: педагогічне спілкування
педагогічна комунікативна компетентність
стилі педагогічного спілкування
етичні принципи педагогічного спілкування
Дата публикации: 26-Янв-2021
Аннотация: Об’єкт дослідження – спілкування як характеристика людського буття. Предмет дослідження – педагогічне спілкування як умова, суть і результат освітніх практик. Мета дослідження – аналіз особливостей педагогічного спілкування, визначення його механізмів та етичних принципів. Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: 1) теоретичні: загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація, класифікація); системне вивчення філософської, педагогічної та психологiчної літератури, законодавчих i нормативно-правових документiв; аналiз, синтез, порівняння – з метою з’ясування стану розроблення досліджуваної проблеми, розкриття сутності поняття «педагогічне спілкування», «комунікативна компетентність»; узагальнення – для формування висновків за розділами, загальних висновків; 2) емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження для виявлення проблемних питань педагогічного спілкування та вироблення практичних настанов для подолання комунікативних бар’єрів і конфліктів та досягнення ефективної педагогічної взаємодії. Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі теоретично обґрунтовано зміст і значення комунікативної компетентності педагога, яка ґрунтується на організації особистісно спрямованої взаємодії у системі «викладач-студент», формах і методах студентоцентрованого навчання; уточнено зміст понять «педагогічне спілкування», «стилі педагогічного спілкування»; подальшого розвитку набуло визначення етичних принципів педагогічного спілкування в умовах зміни комунікативних практик. Практичне значення отриманих результатів дослідження полягає в уточненні і доповненні змісту лекційних курсів, упрoвадженні дидактичних матеріалів для семінарських і практичних занять, які розкривають механізми формування комунікативної компетентності, причини комунікативних бар’єрів та методи їх подолання. Теоретичні положення, практичні напрацювання, викладені в роботі, можуть використовуватися педагогічними працівниками вищих навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації, під час написання навчальних посібників, курсових і дипломних робіт.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10096
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Дубовик_ЕТИКА Педагогічного спілкування як фактор професійності сучасного педагога.pdf1,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь