Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10098
|
Название: | СТАНОВЛЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ НА ДРУГОМУ (МАГІСТЕРСЬКОМУ) РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Авторы: | Рушенко, Дарія Вікторівна |
Ключевые слова: | компетентнісний підхід управлінська компетентність управлінська культура інноваційні форми навчання інформаційно-комунікаційна освітня мобільність |
Дата публикации: | 26-Янв-2021 |
Аннотация: | Об’єкт дослідження – компетентнісний підхід підготовки викладача вищої школи на другому (магістерському) рівні вищої освіти.
Предмет дослідження – становлення управлінської компетентності викладача вищої школи на другому (магістерському) рівні вищої освіти в умовах інтеграційно – інноваційних процесів.
Мета дослідження – аналіз впливу інноваційних технологій на формування управлінської компетентності викладача вищої школи в умовах академічної та інформаційної мобільності
Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: теоретичні: аналіз наукової літератури, дисертаційних досліджень, психолого-педагогічної та спеціальної літератури з питань управлінської компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури, законодавчих та нормативних документів; узагальнення та систематизація вітчизняного та зарубіжного досвіду розвитку управлінської компетентності майбутнього викладача в умовах магістратури; емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження за організацією процесу навчання і результатами вивчення педагогічних дисциплін з метою визначення реального стану підготовки фахівця, методів перевірки якості освіти.
Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі теоретично обґрунтовано вплив інноваційних технологій навчання на становлення управлінської компетентності викладача вищої школи на другому (магістерському) рівні вищої освіти в умовах інтеграційних процесів; з’ясовано характер сучасних освітніх процесів як інформаційно – комунікаційна та академічна мобільність та їх вплив на зміст управлінської компетентності; уточнений зміст понять «управлінська компетентність викладача ЗВО» та «управлінська культура», їх функції у відкритому освітньому просторі. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10098 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|