|  | 
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
 Кафедра педагогіки та суспільних наук >
 Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
 
        
            | Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10100 |  
 
| Название: | Інноваційні технології в освіті: конструктивний та деструктивний аспекти |  | Авторы: | Яровий, Сергій Федорович |  | Ключевые слова: | інновація інноваційні технології
 інноваційна діяльність
 педагогічне нововведення
 інноваційні методи навчання
 |  | Дата публикации: | 26-Янв-2021 |  | Аннотация: | Об’єкт дослідження – система вищої освіти як сукупність вищих закладів освіти, які забезпечують фундаментальну наукову, професійну і практичну підготовку  фахівців. 
Предмет дослідження – інноваційні технології в системі вищої освіти України.
Мета дослідження – вивчення особливостей використання інноваційних технологій в освіті та визначення конструктивних і деструктивних аспектів їх впровадження у навчальний процес.
Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: 1) теоретичні: загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація, класифікація); системне вивчення філософської, педагогічної літератури, законодавчих i нормативно-правових документiв; аналіз, синтез, порівняння, узагальнення – з метою з’ясування стану розроблення досліджуваної проблеми, розкриття сутності поняття «інноваційні технології в освіті», «педагогічне нововведення».  2) емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження для виявлення проблемних питань впровадження освітніх інноваційних технологій, виявлення їх конструктивних та деструктивних наслідків та вироблення практичних настанов для ефективного використання інноваційних технологій в навчальному процесі. 
Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі теоретично обґрунтовано особливості використання інноваційних технологій в освіті та визначено конструктивні та деструктивні аспекти їх впровадження у навчальний процес; уточнено зміст понять «інновація» та  «педагогічне нововведення» як такі зміни педагогічної діяльності, які ведуть до результату, який раніше не зустрічався, що розвиває теорію і практику навчання і виховання. |  | URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10100 |  | Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) 
 |  
 
    
     
    
 Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.   |