|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10100
|
Название: | ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ: КОНСТРУКТИВНИЙ ТА ДЕСТРУКТИВНИЙ АСПЕКТИ |
Авторы: | Яровий, Сергій Федорович |
Ключевые слова: | інновація інноваційні технології інноваційна діяльність педагогічне нововведення інноваційні методи навчання |
Дата публикации: | 26-Янв-2021 |
Аннотация: | Об’єкт дослідження – система вищої освіти як сукупність вищих закладів освіти, які забезпечують фундаментальну наукову, професійну і практичну підготовку фахівців.
Предмет дослідження – інноваційні технології в системі вищої освіти України.
Мета дослідження – вивчення особливостей використання інноваційних технологій в освіті та визначення конструктивних і деструктивних аспектів їх впровадження у навчальний процес.
Методи дослідження. Для вирішення вказаних завдань, досягнення мети використовувався комплекс взаємодоповнюючих методів дослідження, зокрема: 1) теоретичні: загальнонаукові (аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, систематизація, класифікація); системне вивчення філософської, педагогічної літератури, законодавчих i нормативно-правових документiв; аналіз, синтез, порівняння, узагальнення – з метою з’ясування стану розроблення досліджуваної проблеми, розкриття сутності поняття «інноваційні технології в освіті», «педагогічне нововведення». 2) емпіричні: опитування, бесіди з викладачами, студентами, спостереження для виявлення проблемних питань впровадження освітніх інноваційних технологій, виявлення їх конструктивних та деструктивних наслідків та вироблення практичних настанов для ефективного використання інноваційних технологій в навчальному процесі.
Наукова новизна та теоретичне значення отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі теоретично обґрунтовано особливості використання інноваційних технологій в освіті та визначено конструктивні та деструктивні аспекти їх впровадження у навчальний процес; уточнено зміст понять «інновація» та «педагогічне нововведення» як такі зміни педагогічної діяльності, які ведуть до результату, який раніше не зустрічався, що розвиває теорію і практику навчання і виховання. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10100 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|