Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Інститут економіки, управління та інформаційних технологій >
Кафедра управління персоналом, економіки праці та економічної теорії >
Глави з книги >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10213

Название: АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНОГО МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В ОРГАНІЗАЦІЯХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ
Авторы: Стеценко, В. В.
Ключевые слова: споживча кооперація
маркетингова комунікація
Issue Date: 23-Feb-2021
Описание: Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики : монографія / С. І. Бандур, Т. А. Костишина, О. О. Нестуля [та ін.] ; за ред. Т. А. Костишиної. – Полтава, 2020. – 695 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-R).
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10213
Appears in Collections:Глави з книги

Files in This Item:

File Description SizeFormat
В. В. Стеценко.pdf378,07 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback