Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра управління персоналом, економіки праці та економічної теорії >
Глави з книги (ННІДО УПЕПЕТ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10229

Название: ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОЇ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ЕКОНОМІКИ ВРАЖЕНЬ
Авторы: Пушкар, О. І.
Татаринцева, Ю. Л.
Ключевые слова: дистанційна діяльність
економіка вражень
спільні цінності
інструменти групової роботи
мультимедійні продукти
Дата публикации: 24-Фев-2021
Аннотация: Окреслено ключові проблеми пов’язані з організацією дистанційної діяльності фахівців у галузі didgital marketing. Показані шляхи вирішення цих проблем: організація віртуальних команд маркетологів, що базуються на спільних цінностях у сприйнятті самої діяльності, її продуктів та очікуваних впливів; використання інструментів групової роботи в Інтернет та хмарних технологій; підготовка мультимедійних продуктів для розміщення і поширення в мережі Інтернет, соціальних мережах та месенджерах.
Описание: Соціально-трудові відносини: проблеми науки та практики : монографія / С. І. Бандур, Т. А. Костишина, О. О. Нестуля [та ін.] ; за ред. Т. А. Костишиної. – Полтава, 2020. – 695 с. – 1 електрон. опт. диск (CD-R).
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10229
Располагается в коллекциях:Глави з книги (ННІДО УПЕПЕТ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева.pdf280,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь