Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Монографії (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10261

Название: Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд
Авторы: Педченко, Наталія Сергіївна
Яковенко, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: маркетингова діяльність
підприємство
рекламна галузь
механізм забезпечення
ефективність
оцінка
аналіз
результативність
підвищення
моделювання
оптимізація
Дата публикации: 2017
Издатель: Полтава: ПУЕТ
Библиографическое описание: Ефективність маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі: сучасний погляд : монографія / Н. С. Педченко, Т. І. Яковенко. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – 226 с.
Серия/номер: УДК;658.8:659.1
Аннотация: Монографію присвячено поглибленню теоретико-методичних засад і розробленню практичних рекомендацій щодо вдосконалення ефективності маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі. На основі методичного забезпечення реалізації вдосконалення маркетингової складової та визначення рівня готовності до впровадження програми розвитку запропоновано систему заходів із підвищення результативності маркетингової стратегії розвитку підприємств рекламної галузі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10261
ISBN: 978-966-184-293-8
Располагается в коллекциях:Монографії (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2017_Yakovenko_Pedchenko.pdf1,61 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь