Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10368

Название: «Стратегія ціноутворення на підприємстві» (за матеріалами ПП «Імені Калашника»)
Авторы: Козирська, Інга Вальдимарівна
Ключевые слова: Теоретичні основи формування стратегій ціноутворення
Цілі та фактори ціноутворення
Методи ціноутворення
Стратегії та моделі ціноутворення
Економічний стан підприємства та його вплив на ціноутворення
Стан забезпечення ресурсами та їх вплив на діяльність підприємства
Оцінка передумов формування цін на підприємстві
Удосконалення цінової політики та стратегії ціноутворення підприємства
Розвиток політики ціноутворення підприємства
Удосконалення стратегічного управління ціноутворенням на підприємстві
Обґрунтування стратегії ціноутворення на підприємстві
Дата публикации: 5-Апр-2021
Аннотация: Формування власної цінової політики підприємства грає важливу роль для його максимально ефективної діяльності. Ціноутворення постає важливою ланкою, що забезпечує, насамперед, ефективну господарську діяльність кожного підприємства. Втілення сучасних технологій для прийняття управлінських рішень дає підприємству більші змоги бути чутким до умов ринку, які підвищують його конкурентоспроможність.Метою дипломної роботи є дослідження стратегії ціноутворення на підприємстві та його удосконалення Згідно з поставленою метою в даній роботі передбачено вирішення таких завдань: -розкрити сутність стратегії ціноутворення - вивчити формування цінової політики на підприємстві; - класифікувати фактори ціноутворення; - проаналізувати стан ресурсозабезпечення та його вплив на діяльність підприємства; - оцінити стан процесу управління політикою ціноутворення; - обґрунтувати стратегії ціноутворення на основну продукцію підприємства на ринку. Об’єктом дослідження є ціноутворення на підприємстві. Предметом дослідження теоретичні і практичні аспекти формування стратегії ціноутворення ПП «Імені Калашника» Полтавського району. Методи дослідження. Теоретико-методологічне підґрунтя дослідження склали базові теоретичні положення вітчизняної та зарубіжної теоретичної концепції в сфері визначення політики ціноутворення на підприємствах. Під час процесу роботи, в залежності від поставлених цілей та завдань, залучені відповідні методи дослідження: статистичні методи і абстрагування, аналіз і синтез, графічні методи і формалізація, групування і систематизація.
Описание: Метою дипломної роботи є дослідження стратегії ціноутворення на підприємстві та його удосконалення Згідно з поставленою метою в даній роботі передбачено вирішення таких завдань: -розкрити сутність стратегії ціноутворення - вивчити формування цінової політики на підприємстві; - класифікувати фактори ціноутворення; - проаналізувати стан ресурсозабезпечення та його вплив на діяльність підприємства; - оцінити стан процесу управління політикою ціноутворення; - обґрунтувати стратегії ціноутворення на основну продукцію підприємства на ринку. Об’єктом дослідження є ціноутворення на підприємстві. Предметом дослідження теоретичні і практичні аспекти формування стратегії ціноутворення ПП «Імені Калашника» Полтавського району. Методи дослідження. Теоретико-методологічне підґрунтя дослідження склали базові теоретичні положення вітчизняної та зарубіжної теоретичної концепції в сфері визначення політики ціноутворення на підприємствах. Під час процесу роботи, в залежності від поставлених цілей та завдань, залучені відповідні методи дослідження: статистичні методи і абстрагування, аналіз і синтез, графічні методи і формалізація, групування і систематизація.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10368
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
дипломна робота Козирської.pdf1,26 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь