|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10370
|
Название: | «Імітаційне моделювання соціально-економічних систем» (за матеріалами АТ «Укрпошта») |
Авторы: | Калініченко, Євгеній Олександрович |
Ключевые слова: | Теоретичні основи імітаційного моделювання соціально-економічних систем Соціально-економічні системи та їхні властивості Сутність теорії масового обслуговування Сутність теорії масового обслуговування: основні поняття, моделі та особливості Особливості процесу імітаційного моделювання Аналіз ефективності роботи відділення поштового зв’язку Загальні відомості про АТ «Укрпошта» Аналіз фінансово-економічної діяльності АТ «Укрпошта» Аналіз ефективності роботи відділення поштового зв’язку №3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта» Імітаційне моделювання соціально-економічної системи Імітаційна модель відділу поштового зв’язку Підвищення якості обслуговування споживачів відділення поштового зв’язку |
Дата публикации: | 5-Апр-2021 |
Аннотация: | Мета роботи. Метою дослідження є . Для досягнення цієї мети поставлено і вирішено такі завдання:
з’ясувати сутність та особливості соціально-економічних системи;
розглянути основні поняття, моделі та особливості теорії масового обслуговування;
проаналізувати особливості процесу імітаційного моделювання та програмні засоби імітаційного моделювання економічних систем;
виконати загальну характеристику та фінансово-економічний аналіз господарської діяльності АТ «Укрпошта»;
проаналізувати ефективність роботи відділення поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»;
виконати постановку задачі та розробити імітаційну модель відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»;
запропонувати рекомендації щодо підвищення якості обслуговування споживачів відділення поштового зв’язку.
Об’єктом дослідження є процес обслуговування споживачів відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта».
Предметом дослідження є методи та механізми обслуговування споживачів на підприємстві.
Методи дослідження. Основу дослідження становлять наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, де відображені фундаментальні положення щодо імітаційного моделювання соціально-економічних систем, систем масового обслуговування. Теоретико-методологічною базою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. Для досягнення мети та виконання завдань були використані такі методи та підходи: системний підхід – до оцінювання стану господарської діяльності суб’єкта господарювання; методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, узагальнення – для обґрунтування сутності теоретичних понять, графічний – для відображення стану розвитку підприємства та господарсько-фінансового аналізу діяльності АТ «Укрпошта».
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регулюють умови діяльності галузі зв’язку, офіційні статистичні матеріали Державної служби статистики України, інформаційні джерела урядових інституцій, наукові праці закордонних і вітчизняних вчених, які досліджували проблеми обслуговування споживачів на підприємствах зв’язку, матеріали вибіркових досліджень та соціологічних опитувань, Інтернет – ресурси та результати особистих досліджень автора.
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці імітаційної моделі обслуговування споживачів у відділенні поштового зв’язку |
Описание: | Мета роботи. Метою дослідження є . Для досягнення цієї мети поставлено і вирішено такі завдання:
з’ясувати сутність та особливості соціально-економічних системи;
розглянути основні поняття, моделі та особливості теорії масового обслуговування;
проаналізувати особливості процесу імітаційного моделювання та програмні засоби імітаційного моделювання економічних систем;
виконати загальну характеристику та фінансово-економічний аналіз господарської діяльності АТ «Укрпошта»;
проаналізувати ефективність роботи відділення поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»;
виконати постановку задачі та розробити імітаційну модель відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»;
запропонувати рекомендації щодо підвищення якості обслуговування споживачів відділення поштового зв’язку.
Об’єктом дослідження є процес обслуговування споживачів відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта».
Предметом дослідження є методи та механізми обслуговування споживачів на підприємстві.
Методи дослідження. Основу дослідження становлять наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, де відображені фундаментальні положення щодо імітаційного моделювання соціально-економічних систем, систем масового обслуговування. Теоретико-методологічною базою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. Для досягнення мети та виконання завдань були використані такі методи та підходи: системний підхід – до оцінювання стану господарської діяльності суб’єкта господарювання; методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, узагальнення – для обґрунтування сутності теоретичних понять, графічний – для відображення стану розвитку підприємства та господарсько-фінансового аналізу діяльності АТ «Укрпошта».
Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регулюють умови діяльності галузі зв’язку, офіційні статистичні матеріали Державної служби статистики України, інформаційні джерела урядових інституцій, наукові праці закордонних і вітчизняних вчених, які досліджували проблеми обслуговування споживачів на підприємствах зв’язку, матеріали вибіркових досліджень та соціологічних опитувань, Інтернет – ресурси та результати особистих досліджень автора.
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці імітаційної моделі обслуговування споживачів у відділенні поштового зв’язку |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10370 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|