Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10370

Название: «Імітаційне моделювання соціально-економічних систем» (за матеріалами АТ «Укрпошта»)
Авторы: Калініченко, Євгеній Олександрович
Ключевые слова: Теоретичні основи імітаційного моделювання соціально-економічних систем
Соціально-економічні системи та їхні властивості
Сутність теорії масового обслуговування
Сутність теорії масового обслуговування: основні поняття, моделі та особливості
Особливості процесу імітаційного моделювання
Аналіз ефективності роботи відділення поштового зв’язку
Загальні відомості про АТ «Укрпошта»
Аналіз фінансово-економічної діяльності АТ «Укрпошта»
Аналіз ефективності роботи відділення поштового зв’язку №3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»
Імітаційне моделювання соціально-економічної системи
Імітаційна модель відділу поштового зв’язку
Підвищення якості обслуговування споживачів відділення поштового зв’язку
Дата публикации: 5-Апр-2021
Аннотация: Мета роботи. Метою дослідження є . Для досягнення цієї мети поставлено і вирішено такі завдання: з’ясувати сутність та особливості соціально-економічних системи; розглянути основні поняття, моделі та особливості теорії масового обслуговування; проаналізувати особливості процесу імітаційного моделювання та програмні засоби імітаційного моделювання економічних систем; виконати загальну характеристику та фінансово-економічний аналіз господарської діяльності АТ «Укрпошта»; проаналізувати ефективність роботи відділення поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»; виконати постановку задачі та розробити імітаційну модель відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»; запропонувати рекомендації щодо підвищення якості обслуговування споживачів відділення поштового зв’язку. Об’єктом дослідження є процес обслуговування споживачів відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта». Предметом дослідження є методи та механізми обслуговування споживачів на підприємстві. Методи дослідження. Основу дослідження становлять наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, де відображені фундаментальні положення щодо імітаційного моделювання соціально-економічних систем, систем масового обслуговування. Теоретико-методологічною базою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. Для досягнення мети та виконання завдань були використані такі методи та підходи: системний підхід – до оцінювання стану господарської діяльності суб’єкта господарювання; методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, узагальнення – для обґрунтування сутності теоретичних понять, графічний – для відображення стану розвитку підприємства та господарсько-фінансового аналізу діяльності АТ «Укрпошта». Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регулюють умови діяльності галузі зв’язку, офіційні статистичні матеріали Державної служби статистики України, інформаційні джерела урядових інституцій, наукові праці закордонних і вітчизняних вчених, які досліджували проблеми обслуговування споживачів на підприємствах зв’язку, матеріали вибіркових досліджень та соціологічних опитувань, Інтернет – ресурси та результати особистих досліджень автора. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці імітаційної моделі обслуговування споживачів у відділенні поштового зв’язку
Описание: Мета роботи. Метою дослідження є . Для досягнення цієї мети поставлено і вирішено такі завдання: з’ясувати сутність та особливості соціально-економічних системи; розглянути основні поняття, моделі та особливості теорії масового обслуговування; проаналізувати особливості процесу імітаційного моделювання та програмні засоби імітаційного моделювання економічних систем; виконати загальну характеристику та фінансово-економічний аналіз господарської діяльності АТ «Укрпошта»; проаналізувати ефективність роботи відділення поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»; виконати постановку задачі та розробити імітаційну модель відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта»; запропонувати рекомендації щодо підвищення якості обслуговування споживачів відділення поштового зв’язку. Об’єктом дослідження є процес обслуговування споживачів відділу поштового зв’язку № 3 Полтавської дирекції АТ «Укрпошта». Предметом дослідження є методи та механізми обслуговування споживачів на підприємстві. Методи дослідження. Основу дослідження становлять наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених, де відображені фундаментальні положення щодо імітаційного моделювання соціально-економічних систем, систем масового обслуговування. Теоретико-методологічною базою дослідження є загальнонаукові та спеціальні методи пізнання. Для досягнення мети та виконання завдань були використані такі методи та підходи: системний підхід – до оцінювання стану господарської діяльності суб’єкта господарювання; методи аналізу, синтезу, індукції, дедукції, узагальнення – для обґрунтування сутності теоретичних понять, графічний – для відображення стану розвитку підприємства та господарсько-фінансового аналізу діяльності АТ «Укрпошта». Інформаційною базою дослідження є законодавчі та нормативні акти, що регулюють умови діяльності галузі зв’язку, офіційні статистичні матеріали Державної служби статистики України, інформаційні джерела урядових інституцій, наукові праці закордонних і вітчизняних вчених, які досліджували проблеми обслуговування споживачів на підприємствах зв’язку, матеріали вибіркових досліджень та соціологічних опитувань, Інтернет – ресурси та результати особистих досліджень автора. Практичне значення одержаних результатів полягає у розробці імітаційної моделі обслуговування споживачів у відділенні поштового зв’язку
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10370
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Калініченко_ЕК-6.pdf1,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь