Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Статті (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10375

Название: Науково-методичний підхід до розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств рекламної галузі
Другие названия: The Scientific-Methodical Approach to the Development and Implementation of Marketing Strategy into Activities of Enterprises in the Advertising Sector
Научно-методический подход к разработке и внедрению маркетинговой стратегии в деятельность предприятий рекламной отрасли
Авторы: Педченко, Наталія Сергіївна
Яковенко, Тетяна Іванівна
Ключевые слова: стратегія
маркетинг
рекламна галузь
науково-методичний підхід
Дата публикации: 5-Апр-2021
Серия/номер: УДК;339.138:659.1
Аннотация: Метою статті є обґрунтування науково-методичного підходу до розробки та впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств рекламної галузі. Наведено існуючі підходи у вітчизняній науковій літературі до визначення поняття «маркетингова стратегія». Сформовано авторське бачення важливості комплексного підходу до маркетингової стратегії підприємств рекламної галузі як процесу розробки маркетингової стратегії, оцінки готовності підприємства до її впровадження та обґрунтуванню коригувальних заходів щодо сприйняття такої стратегії. Запропоновано етапи маркетингової стратегії для підприємств рекламної галузі, проведено оцінку готовності до її реалізації такими підприємствами. Для цього використано методику, засновану на експертних оцінках та рівні прояву кожної ознаки в діяльності підприємства. Наведено результат узагальненої оцінки готовності підприємств рекламної галузі до реалізації маркетингової стратегії за дванадцятьма перерахованими авторами ознаками та зроблено висновки на їх основі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10375
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Pedchenko_business-inform_2016_7_pages_163_169.pdf412,78 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь