Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10576
|
Название: | Формування іміджу підприємства: теорія і практика |
Авторы: | Чайка, Інна Петрівна |
Ключевые слова: | імідж туристична послуга маркетинг соціально-економічна система |
Дата публикации: | Фев-2021 |
Аннотация: | В даний час ринок товарів і послуг дуже насичений, а велика
кількість конкурентів показує необхідність використання
компаніями нових маркетингових технологій, однією з яких є
формування іміджу організації. Імідж в першу чергу важливий для
сфери послуг, де споживачі при купівлі товару спираються в основному на
його імідж. Тому питання формування іміджу для підприємства туристичної сфери в сучасних умовах господарювання є актуальним.
Метою дипломної магістерської роботи є обґрунтування теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо формування іміджу підприємства. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10576 |
Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|