Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10576

Название: Формування іміджу підприємства: теорія і практика
Авторы: Чайка, Інна Петрівна
Ключевые слова: імідж
туристична послуга
маркетинг
соціально-економічна система
Дата публикации: Фев-2021
Аннотация: В даний час ринок товарів і послуг дуже насичений, а велика кількість конкурентів показує необхідність використання компаніями нових маркетингових технологій, однією з яких є формування іміджу організації. Імідж в першу чергу важливий для сфери послуг, де споживачі при купівлі товару спираються в основному на його імідж. Тому питання формування іміджу для підприємства туристичної сфери в сучасних умовах господарювання є актуальним. Метою дипломної магістерської роботи є обґрунтування теоретичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо формування іміджу підприємства.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10576
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Диплом 1.doc675,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь