Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10580

Название: Діти як цільова аудиторія підприємства
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
поведінка споживачів
цільова аудиторія
Issue Date: 11-May-2021
Аннотация: Діти - це велика існуюча та потенційна цільова аудиторія з величезним потенціалом. За допомогою використання вдалих заходів маркетологи можуть трансформувати дітей в прибуткових споживачів як сьогодні, так і в майбутньому. Завдяки ефективним маркетинговим засобам впливу на них компанії можуть отримувати лояльних споживачів і вибудовувати з ними довгострокові відносини. Але вплив повинен відбуватися з урахуванням закону, етичних та моральних норм, так як внаслідок не до кінця розвиненої психіки та відсутності усталених цінностей, перед маркетологами і підприємствами виникає величезна відповідальність.
Описание: Theory and practice of modern science: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1). – Kraków, Republic of Poland: European Scientific Platform, April 23, 2021. – С. 39-40.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10580
ISBN: 978-1-63848-594-0
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
232-906-PB.pdf3,65 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback