Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10580

Название: Діти як цільова аудиторія підприємства
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
поведінка споживачів
цільова аудиторія
Дата публикации: 11-Май-2021
Аннотация: Діти - це велика існуюча та потенційна цільова аудиторія з величезним потенціалом. За допомогою використання вдалих заходів маркетологи можуть трансформувати дітей в прибуткових споживачів як сьогодні, так і в майбутньому. Завдяки ефективним маркетинговим засобам впливу на них компанії можуть отримувати лояльних споживачів і вибудовувати з ними довгострокові відносини. Але вплив повинен відбуватися з урахуванням закону, етичних та моральних норм, так як внаслідок не до кінця розвиненої психіки та відсутності усталених цінностей, перед маркетологами і підприємствами виникає величезна відповідальність.
Описание: Theory and practice of modern science: collection of scientific papers «SCIENTIA» with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol. 1). – Kraków, Republic of Poland: European Scientific Platform, April 23, 2021. – С. 39-40.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10580
ISBN: 978-1-63848-594-0
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
232-906-PB.pdf3,65 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь