Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10581

Название: Маркетингові аспекти оцінки якості освітніх послуг
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: освітні послуги
якість освітніх послуг
особливості послуг
Issue Date: 11-May-2021
Аннотация: У сучасних ринкових умовах господарювання між закладами, що надають освітні послуги спостерігається активна конкурентна боротьба за споживача. Посилення конкуренції у сфері освіти пояснюється погіршенням демографії, збільшенням кількості закладів різних форм власності, що надають освітні послуги в Україні, збільшенням чисельності випускників шкіл, що бажають отримати освіту за кордоном, низькою купівельною спроможністю населення. Все це вимагає надання саме високоякіс-них освітніх послуг та викликає необхідність оцінки їх якості.
Описание: Якість вищої освіти: компетентнісний підхід у підготовці сучасного фахівця : матеріали XLІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (м. Полтава, 14–15 листопада 2018 року). – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 169-171.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10581
ISBN: 978-966-184-332-4
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Матеріали XLIІІ Міжнародній науково-методичній конференції 2018.pdf2,84 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback