Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Сектор документознавства та інформаційної діяльності в економічних системах (архів) >
Матеріали конференцій (ННІДО СДІДЕС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10770

Название: Система інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємстві
Авторы: Сімак, Тетяна Геннадіївна
Оніпко, Тетяна Володимирівна
Ключевые слова: інформація
клієнт
CRM
Дата публикации: 3-Июн-2021
Аннотация: У статті висвітлено систему інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємстві
Описание: Сімак Т.Г. Система інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємстві / Т.Г. Сімак, Т.В. Оніпко // Збірник наукових статей магістрів. Навчально-науковий інститут бізнесу та сучасних технологій. – Полтава: ПУЕТ, 2020. – С. 190–195.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/10770
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО СДІДЕС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сімак, Оніпко.pdf281,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь