Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Сектор документознавства та інформаційної діяльності в економічних системах (архів) >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО СДІДЕС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11032

Название: Система інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємстві (за матеріалами Полтавської філії Публічного акціонерного товариства «Укртелеком»)
Авторы: Бовт, Тетяна Геннадіївна
Ключевые слова: інформація
інформаційна взаємодія з клієнтами (CRM)
Дата публикации: 24-Июн-2021
Аннотация: Робота присвячена розкриттю сутності та призначення системи інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємстві
Описание: Бовт Т.Г. Система інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємстві (за матеріалами Полтавської філії Публічного акціонерного товариства «Укртелеком»): дипломна робота зі спеціальності 029 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа / Т.Г. Бовт. - Полтава: ПУЕТ, 2020.- 129 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11032
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО СДІДЕС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Бовт_Тетяна_Геннадіївна.pdf4,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь