Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Статті (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11048

Название: Розвиток туризму у Полтавській області: сучасні тенденції та їх актуалізація
Авторы: Карпенко, Ніна Миколаївна
Логвин, Михайло Михайлович
Шуканова, Анжела Анатоліївна
Ключевые слова: туризм
туристичний продукт
регіон
колективні засоби розміщування
суб’єкти туристичної діяльності
пізнавальний туризм
промисловий туризм
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Карпенко Н.М. Розвиток туризму у Полтавській області: сучасні тенденції та їх актуалізація // Н. М. Карпенко, М.М Логвин., А.А. Шуканова // ІНТЕЛЕКТ ХХІ. – 2020. - № 4. - С. 22-27.
Аннотация: У статті проаналізовано сучасні тенденції розвитку туризму у Полтавській області, які великою мірою зумовлені не лише соціально-економічною ситуацію в країні та внутрішньорегіональними чинниками, а й гло- бальними викликами сьогодення. Констатовано, що в регіоні сформувався потужний природний та історико- культурний потенціал, на базі якого функціонує туристичний комплекс з обслуговування вітчизняних та інозем- них туристів. Визначено проблеми розвитку туризму в регіоні та його перспективи в умовах реалій сьогодення. Відзначено, що з метою ефективного розвитку галузі в сучасних умовах туристичним підприємствам області необхідно зосередитися на розробленні якісних, конкурентоспроможних, брендових та доступних туристичних продуктів, орієнтованих, перш за все, на вітчизняного споживача.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11048
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Карпенко, Логвин, Шуканова.pdf6,85 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь