Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу (архів) >
Кафедра маркетингу (архів) >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11107

Название: Послуга як складова товару
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Ключевые слова: маркетинг
послуга
особливості послуг
Issue Date: 27-Jun-2021
Аннотация: Сьогодні на ринку товарів та послуг, у тому числі торговельних підприємств, кожен заклад повинен боротися за право бути затребуваним в конкурентних, ринкових умовах. Для того, щоб підвищити конкурентоспроможність товару, а відповідно, і підприємства, він повинен бути підкріплений додатковими послугами і вигодами та, можливо, безпосередньо включати у себе послугу.
Описание: Мережевий бізнес: становлення, проблеми, інновації : матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Полтава, 27-28 квітня 2021 року). - Полтава : ПУЕТ, 2021. - С. 125-127.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11107
ISBN: 978-966-184-410-9
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Мережевий бізнес...2021.pdf4,26 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback