Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра фінансів та банківської справи >
Матеріали конференцій (ННІДО ФБС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11121

Название: Роль рекламної діяльності у забезпеченні конкурентних переваг на світовому ринку (на прикладі «The Coca-Cola Company»)
Авторы: Стрілець, В. Ю.
Ракосій, В. О.
Ключевые слова: конкурентоспроможність
конкурентні переваги
рекламна діяльність
ТНК
«The Coca-Cola Company»
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: 1. Ракосій В. О., Стрілець В. Ю. Роль рекламної діяльності у забезпеченні конкурентних переваг на світовому ринку (на прикладі «The Coca-Cola Company»). Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації: матеріали наукової конференції студентів та молодих вчених спеціальності «Міжнародні економічні відносини» (м. Полтава, 2 грудня 2020 року) / за заг. ред. Стрілець В.Ю. Полтава: ПУЕТ, 2020. C. 61 – 63.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11121
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО ФБС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ракосій.pdf242,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь