Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Наукові роботи студентів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11189

Название: Стратегії міжнародного маркетингу ТНК
Авторы: Гапон, Кирило Тарасович
Ключевые слова: міжнародний маркетинг
транснаціональна корпорація
маркетингова стратегія
конкуренція
Дата публикации: 29-Июн-2021
Серия/номер: Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації;Наукова конференція студентів та молодих учених спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини (м. Полтава, 2 грудня 2020 року)
Аннотация: В статті розглядаються особливості стратегій міжнародного маркетингу. Досліджуються сучасні тенденції маркетингової діяльності міжнародних компаній.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11189
ISBN: 978-966-184-391-1
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Гапон Кирило Тарасович.pdf1,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь