Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Наукові роботи студентів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11196

Название: Роль бренду у формуванні та реалізації маркетингової діяльності компанії «APPLE, INC.»
Авторы: Олексенко, Аліна Вікторівна
Ключевые слова: бренд
маркетингова діяльність
транснаціональна корпорація
Дата публикации: 29-Июн-2021
Серия/номер: Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації;Наукова конференція студентів та молодих учених спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини (м. Полтава, 2 грудня 2020 року)
Аннотация: В статті розглядається роль бренду у формуванні та реалізації маркетингової діяльності компанії «Аpple, Іnc.». Досліджено основну діяльність компанії «Аpple, Іnc.» та створення успішного бренду даної компанії. Закцентовано увагу на факті, що позиціонування сильного бренду компанії та ефективного управління ним потребує формування відповідної маркетингової діяльності.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11196
ISBN: 978-966-184-391-1
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Олексенко Аліна Вікторівна.pdf1,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь