Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Статті (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11205

Название: Вплив глобальних брендів на конкурентні позиції ТНК на світовому ринку товарів і послуг
Авторы: Коваленко, Артур Артурович
Дата публикации: 29-Июн-2021
Серия/номер: Економічний розвиток держави, регіонів і підприємств: проблеми та перспективи;ІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція молодих учених (28–29 квітня 2021 р., Львів)
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11205
ISBN: 978-966-941-598-1
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Коваленко Артур Артурович.pdf557,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь