Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра економічної кібернетики, бізнес-економіки та інформаційних систем >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11223

Название: Управління іміджем підприємства в умовах формування нової економіки. Кваліфікаційна робота.
Авторы: Корнійчук, Максим Миколайович
Ключевые слова: імідж
образ
ділове кредо
місія
філософія
цілі та завдання підприємства
імідж підприємства
корпоративний імідж
зовнішній і внутрішній імідж
класифікаційна характеристика видів іміджу
процес формування іміджу підприємства
принципи формування іміджу
Дата публикации: 29-Июн-2021
Аннотация: Практичне значення проведеного дослідження ґрунтується на тому, що отримані результати і практичні рекомендації щодо вдосконалення іміджу і ділової репутації за рахунок розробки політики корпоративної культури, впровадження корпоративного кодексу етичної поведінки персоналу та формування структури моделі іміджу директора, можуть бути використані у повсякденній діяльності керівництва ТОВ «ТПК-Електронікс». Це сприятиме реалізації ефективного процесу управління іміджем підприємства у довгостроковій перспективі.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11223
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ЕКБІС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Unicheck Similarity Report 1008287358.pdf1,12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь