Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра міжнародної економіки та міжнародних економічних відносин >
Наукові роботи студентів (ННІДО МЕМЕВ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11277

Название: Особливості основних стратегій формування товарної політики підприємств
Авторы: Горищук, Віра Володимирівна
Ключевые слова: товарна політика
інновації
варіації
елімінація
Дата публикации: 1-Июл-2021
Серия/номер: Актуальні проблеми теорії та практики міжнародних економічних відносин в умовах глобальної трансформації;Наукова конференція студентів та молодих учених спеціальності 292 Міжнародні економічні відносини (м. Полтава, 4 грудня 2018 року)
Аннотация: У статті розглянуто особливості основних стратегій формування товарної політики підприємств та їх вплив на конкурентні позиції компанії на міжнародному ринку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11277
ISBN: 978-966-184-328-7
Располагается в коллекциях:Наукові роботи студентів (ННІДО МЕМЕВ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Горищук Віра Володимирівна.pdf1,33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь