Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11407

Название: КООПМАРКЕТИ ЯК СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО РИТЕЙЛУ В СИСТЕМІ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
Авторы: Скляр, Дмитро Михайлович
Ключевые слова: роздрібна торгівля, споживча кооперація, мережевий ритейл, формат магазину, коопмаркет, міні-маркет
Дата публикации: 27-Авг-2021
Аннотация: У дипломній роботі розглянуті основні питання розвитку мережевого ритейлу системи споживчої кооперації; визначення поняття «стратегія підприємства» та види стратегій; структури і розміщення роздрібної торговельної мережі, визначені тенденції розвитку форматів роздрібної торгівлі. Проведений аналіз діяльності роздрібної торговельної мережі Укркоопспілки і Кіровоградської облспоживспілки, досліджденена організація роботи коопмаркетів. Запропоновані шляхи оптимізації розвитку роздрібної торговельної мережі споживчої кооперації та розробки стратегії коопмаркетів
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11407
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ПТБД)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Sklyar_Dmitry_Mikhailovich-TKD-21m-kv-1.docx718,33 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь