Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу >
Кафедра комерційної діяльності та підприємництва >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11407

Название: КООПМАРКЕТИ ЯК СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ МЕРЕЖЕВОГО РИТЕЙЛУ В СИСТЕМІ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
Авторы: Скляр, Дмитро Михайлович
Ключевые слова: роздрібна торгівля, споживча кооперація, мережевий ритейл, формат магазину, коопмаркет, міні-маркет
Issue Date: 27-Aug-2021
Аннотация: У дипломній роботі розглянуті основні питання розвитку мережевого ритейлу системи споживчої кооперації; визначення поняття «стратегія підприємства» та види стратегій; структури і розміщення роздрібної торговельної мережі, визначені тенденції розвитку форматів роздрібної торгівлі. Проведений аналіз діяльності роздрібної торговельної мережі Укркоопспілки і Кіровоградської облспоживспілки, досліджденена організація роботи коопмаркетів. Запропоновані шляхи оптимізації розвитку роздрібної торговельної мережі споживчої кооперації та розробки стратегії коопмаркетів
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11407
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Sklyar_Dmitry_Mikhailovich-TKD-21m-kv-1.docx718,33 kBMicrosoft Word XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback