Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра ділової іноземної мови >
Статті (ННІДО ДІМ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11488

Название: Effective teaching strategies of business english: experience of Poltava university of economics and trade
Другие названия: ЕФЕКТИВНІ СТРАТЕГІЇ ВИКЛАДАННЯ ДІЛОВОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ДОСВІД ПОЛТАВСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ ЕКОНОМІКИ І ТОРГІВЛІ
Авторы: Іщенко, Валентина Леонідівна
Дзекун, Юрій Олексійович
Кононенко, Олена Анатоліївна
Ключевые слова: Learning Communities strategy
teaching materials
case study method
presentation
business correspondence
стратегія «Вчимося разом»
навчальні матеріали
метод кейсів
презентація
ділова кореспонденція
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Іщенко В. Л. Effective teaching strategies of business english: experience of Poltava university of economics and trade / В. Л. Іщенко, Ю. О. Дзекун, О. А. Кононенко // Витоки педагогічної майстерності: наук. журн. / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. – Полтава, 2020. - Вип. 25. – С. 99-102.
Аннотация: У статті розглядаються нові підходи до викладання ділової англійської мови у немовних закладах вищої освіти. Автори пропонують приклад застосування стратегії «Вчимося разом», яка передбачає інтегроване вивчення спеціальних дисциплін та іноземної мови. Така стратегія була започаткована викладачами в США та довела свою ефективність. У Полтавському університеті економіки і торгівлі викладачі кафедри ділової іноземної мови протягом 20 років використовують такий підхід до викладання. Протягом цього періоду були розроблені курси «Мова маркетингу», «Мова управління», «Мова міжнародної економіки», «Мова управління людськими ресурсами», «Мова інформаційних систем в менеджменті», «Мова транснаціональних компаній», «Мова математики», «Мова статистики», «Мова інформатики», «Мова комп’ютерних наук». Викладання ділової англійської мови для дорослих студентів вимагає дедалі ефективніших навчальних матеріалів. Тематичні дослідження, що використовуються на занятті з іноземної мови, дають можливість широко практикувати навички говоріння та письма на основі матеріалів, що є складними та актуальними для студентів, що вивчають бізнес. Одна з можливих методологій ведення кейсів при викладанні мови включає такі етапи: 1)читання кейсу, 2) обговорення ситуації в компанії, 3) аналіз та обговорення кількісних даних, 4) заповнення інформаційних прогалин та висунення гіпотез , 5) обговорення слабких сторін та загроз, 6) представлення цілей компанії, 7) представлення альтернативних рішень проблеми, 8) обговорення рішень, їх порівняння та вибір найкращого, 9) представлення плану В, 10) підготовка плану дій, розподіл завдань та встановлення термінів. Перший крок включає читання, інші розвивають мовленнєві навички - студенти викладають свої думки, критикують, висловлюють свою думку та ведуть переговори. Досвід показав, що застосування цієї стратегії поглиблює знання студентів та спеціальних дисциплін, сприяє засвоєнню термінології, а також підвищує мотивацію студентів до вивчення як фахових предметів, так і іноземних мов. The article deals with new approaches to teaching Business English in non-language institutions of higher education. The authors offer an example of the application of the strategy “Learning together”, which involves the integrated study of special disciplines and foreign languages. This strategy was initiated by teachers in the United States and has proven its effectiveness. At Poltava University of Economics and Trade, teachers of the Department of Business Foreign Language have been using this approach to teaching for 20 years. During this period the courses “Language of Marketing”, “Language of Management”, “Language of International Economics”, “Language of Human Resource Management”, “Language of Information Systems in Management”, “Language of Transnational Companies”, “Language of Mathematics”, “Language of Statistics”, “Language of Informatics”, “Language of Computer Science” were developed and introduced. Experience has shown that the application of this strategy deepens the knowledge of students and special disciplines, helps to master the terminology, as well as increases the motivation of students to study both professional subjects and foreign languages.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11488
ISSN: 2616-6623
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ДІМ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11488-витоки.pdf696,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь