Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет товарознавства, торгівлі та маркетингу (архів) >
Кафедра маркетингу (архів) >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11493

Название: МАРКЕТИНГОВА ОСВІТА: ЯК НЕ ВТРАТИТИ ЇЇ АКТУАЛЬНІСТЬ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
Другие названия: МАРКЕТИНГОВОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: КАК НЕ ПОТЕРЯТЬ ЕГО АКТУАЛЬНОСТЬ ВО ВРЕМЯ ПАНДЕМИИ COVID-19
MARKETING EDUCATION: HOW TO NOT LOSE ITS RELEVANCE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетингова освіта
конкурентоспроможність освіти
Issue Date: 22-Oct-2021
Аннотация: Світова пандемія, викликана розповсюдженням хвороби COVID-19, кардинально змінила підходи до освітнього середовища, в тому числі і до структури, змісту, наповнення та техніки надання маркетингової освіти. Сучасна ринкова пропозиція сформувалась відповідно до світових трендів у нових професіях та функціональних обов’язках маркетологів. Активно зріс попит на професії, що пов’язані із застосуванням комп’ютерних технологій, програмного забезпечення, штучного інтелекту. Маркетинг посів лідируючу позицію серед числа професій, які відносяться до креативної індустрії.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11493
ISSN: 978-966-926-390-2
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Mou_21-3.pdf515,58 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback