Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11493

Название: Маркетингова освіта: як не втратити її актуальність під час пандемії COVID-19
Другие названия: МАРКЕТИНГОВОЕ ОБРАЗОВАНИЕ: КАК НЕ ПОТЕРЯТЬ ЕГО АКТУАЛЬНОСТЬ ВО ВРЕМЯ ПАНДЕМИИ COVID-19
MARKETING EDUCATION: HOW TO NOT LOSE ITS RELEVANCE DURING THE COVID-19 PANDEMIC
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетингова освіта
конкурентоспроможність освіти
Дата публикации: 2021
Аннотация: Світова пандемія, викликана розповсюдженням хвороби COVID-19, кардинально змінила підходи до освітнього середовища, в тому числі і до структури, змісту, наповнення та техніки надання маркетингової освіти. Сучасна ринкова пропозиція сформувалась відповідно до світових трендів у нових професіях та функціональних обов’язках маркетологів. Активно зріс попит на професії, що пов’язані із застосуванням комп’ютерних технологій, програмного забезпечення, штучного інтелекту. Маркетинг посів лідируючу позицію серед числа професій, які відносяться до креативної індустрії.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11493
ISBN: 978-966-926-390-2
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Mou_21-3.pdf515,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь