Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11531

Название: Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингу
Авторы: Іванніков, Р.
Карпенко, Н. В.
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Іванніков Р. Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингу. / Р. Іванніков, Н.В. Карпенко // Маркетинг очима молоді: збірник статей молодих вчених та студентів за підсумками четвертої всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (08 червня 2021 року). / Хмельн. нац. ун-т. – Хмельницький, 2021. – С. 67-70.
Аннотация: Одного разу рекламіст Михайло Дробот сказав: «Креативність – це те, що дуже важко приховати», проте, поринаючи в сучасний світ реклами і маркетингу, розумієш, що багато хто свою креативність дуже вдало приховує.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11531
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
11531-Копірайтинг як інноваційний інструмент маркетингу.pdf285,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь