Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11621

Название: Кооперативна ідентичність як бренд Укркоопспілки у міжнародному кооперативному альянсі
Авторы: Карпенко, Наталія Володимирівна
Іванніков, Роман Вячеславович
Ключевые слова: кооперативна ідентичність
Міжнародний Кооперативний Альянс (МКА)
світовий кооперативний рух
Укркоопспілка
кооперативний бренд
Issue Date: 17-May-2021
Издатель: Укоопосвіта
Библиографическое описание: Збірник тез доповідей учасників Вісімнадцятої науково-практичної конференції студентів закладів вищої та фахової передвищої освіти Укркоопспілки «Інноваційні процеси і їх вплив на ефективність діяльності підприємства». Частина 1. – К. : НМЦ «Укоопосвіта», 2021. – 112 с.
Аннотация: У роботі розглянуто основні положення кооперативної іден- тичності, яка відображається надалі як бренд, що формує належність Укркооп- спілки до світового кооперативного руху.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11621
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Збiрник_виступiв_2021_Ч-1.pdf5,03 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback