Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11622

Название: Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ
Авторы: Нестуля, Олексій Олексійович
Нестуля, Світлана Іванівна
Кононец, Наталія Василівна
Ключевые слова: змішане навчання
модель
варіативні моделі
освітня програма
вища школа
ресурсно-орієнтоване навчання
технологія
коворкінг
цифровізація освіти
Дата публикации: 2021
Издатель: Т-во "Знання" України
Библиографическое описание: Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. – 2021. – № 11. – С. 7–20.
Аннотация: У статті розглянуто можливості упровадження змішаного навчання у вищій школі з метою реалізації студентоцентрованого підходу до організації освітнього процесу та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії для студентів . Запропоновано варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі, які реалізуються у Полтавському університеті економіки і торгівлі (ПУЕТ): модель "День", модель ''Тиждень" та модель "Дуальна освіта". Охарактеризовано контексти підтримки топ-менеджментом університету ідеї упровадження варіативних моделей змішаного навчання: світоглядний контекст (узгодження реалізації змішаного навчання зі стратегією ПУЕТ, визначення критеріїв успішної реалізації, усвідомлення необхідності забезпечити комфортні умови навчання для кожного студента); управлінський контекст (забезпечення всебічної підтримки змішаного навчання під час визначення пріоритетів ПУЕТ при розподілі ресурсів, визначення ролі й відповідальності структурних підрозділів); дидактичний контекст (розроблено та запропоновано здобувачам вищої освіти варіативні моделі змішаного навчання, які базуються на компетентнісному, студентоцентрованому, ресурсно-орієнтованому підходах). Висвітлено суть та етапи реалізації технології коворкінгу як провідної технології упровадження варіативних моделей змішаного навчання.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11622
ISSN: 1682-2366
Располагается в коллекциях:Статті (ННІДО ПСН)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vischa_shkola_2021_11_7_Nestulia.pdf4,81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь