Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11622
|
Название: | Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ |
Авторы: | Нестуля, Олексій Олексійович Нестуля, Світлана Іванівна Кононец, Наталія Василівна |
Ключевые слова: | змішане навчання модель варіативні моделі освітня програма вища школа ресурсно-орієнтоване навчання технологія коворкінг цифровізація освіти |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Т-во "Знання" України |
Библиографическое описание: | Варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі: досвід ПУЕТ / О. Нестуля, С. Нестуля, Н. Кононец // Вища школа. – 2021. – № 11. – С. 7–20. |
Аннотация: | У статті розглянуто можливості упровадження змішаного навчання у вищій школі з метою реалізації студентоцентрованого підходу до організації освітнього процесу та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії для студентів . Запропоновано варіативні моделі змішаного навчання (blended learning) у вищій школі, які реалізуються у Полтавському університеті економіки і торгівлі (ПУЕТ): модель "День", модель ''Тиждень" та модель "Дуальна освіта". Охарактеризовано контексти підтримки топ-менеджментом університету ідеї упровадження варіативних моделей змішаного навчання: світоглядний контекст (узгодження реалізації змішаного навчання зі стратегією ПУЕТ, визначення критеріїв успішної реалізації, усвідомлення необхідності забезпечити комфортні умови навчання для кожного студента); управлінський контекст (забезпечення всебічної підтримки змішаного навчання під час визначення пріоритетів ПУЕТ при розподілі ресурсів, визначення ролі й відповідальності структурних підрозділів); дидактичний контекст (розроблено та запропоновано здобувачам вищої освіти варіативні моделі змішаного навчання, які базуються на компетентнісному, студентоцентрованому, ресурсно-орієнтованому підходах). Висвітлено суть та етапи реалізації технології коворкінгу як провідної технології упровадження варіативних моделей змішаного навчання. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11622 |
ISSN: | 1682-2366 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|