Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11629

Название: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПЕРЕКЛАДАЦЬКИХ РІШЕНЬ У СФЕРІ МАРКЕТИНГУ ( НА МАТЕРІАЛІ КНИГИ ФІЛІПА КОТЛЕРА «МАРКЕТИНГ 4.0: ВІД ТРАДИЦІЙНОГО ДО ЦИФРОВОГО»)
Авторы: Іваннікова, Марина Миколаївна
Ключевые слова: маркетингова термінологія
лексичні засоби
перекладацькі рішення
безеквівалентна лексика
перекладацькі трансформації
Issue Date: 22-Jan-2021
Аннотация: Магістерська робота присвячена дослідженню теорії перекладу із застосуванням загально-прийнятих перекладцьких рішень, які застосовуються у професійній літературі маркетингового спрямування. У роботі досліджено основні види перекладацьких трансформацій та за допомогою лексичного аналізу та особливостей транслітерації наведено приклади перекладу з англійської мови на українську.
Описание: Наукова новизна проведеного дослідження високо корелюється із актуальністю теми дослідження та полягає у застосуванні перекладацьких трансформацій перекладачами, що працюють в сучасних умовах із професійною маркетинговою літературою. Під час аналізу літературних джерел в галузі перекладу нами була сформована мета дослідження, яка полягає у визначенні типів перекладацьких трансформацій, що існують в сучасному освітньому дискурсі та застосовуються при перекладі англійських термінів в галузі маркетингу, та описати специфіку їх перекладу українською мовою. Мета дослідження зумовила визначення ряду завдань дослідження, а саме: 1) проаналізувати наукові точки зору на проблему дослідження термінології маркетингу; 2) проаналізувати склад і структуру англійських та українських термінів в галузі маркетингу; 3) визначити способи перекладу складних англійських термінів в галузі маркетингу українською мовою; 4) обрати оптимальні перекладацькі трансформації при перекладі англійських термінів в галузі маркетингу українською мовою. Об’єкт дослідження – спеціальні терміни в галузі маркетингу.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11629
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
диплом Іваннікова М.М..pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback