Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11670

Название: ВИКОРИСТАННЯ КОНЦЕПЦІЇ МАРКЕТИНГУ В ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ МЕРЕЖ
Авторы: Галуцьких, Аліна Вадимівна
Ключевые слова: маркетинг, торговельний маркетинг, роздрібна торгівля, торговельні мережі, товарооборот, свот-аналіз, рекламні засоби, інтернет-маркетинг
Issue Date: 4-Feb-2022
Аннотация: В магістерській роботі визначене місце маркетингу для розвитку торговельних мереж, особливості використання маркетингу в роздрібній торгівлі та сучасні концепції маркетингу роздрібної торгівлі. Проаналізований стан організації маркетингових заходів в торговельній мережі та окремому магазині «АТБ-маркет». Проведений СВОТ-аналіз маркетингової діяльності магазину. Визначені шляхи вдосконалення роздрібної торгівлі в магазині через маркетингові засоби стимулювання продажу товарів та використання інтернет-технологій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11670
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Halutskykh_Alina_Vadimivna_TKD-21m_kv1.docx3,53 MBMicrosoft Word XMLView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback