Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра української, іноземних мов та перекладу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО УІМП) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11836

Название: Особливості перекладу каталогів продукції (на матеріалі англомовних каталогів кондитерських виробів)
Авторы: Фурса, Інна Володимирівна
Ключевые слова: реклама
каталог
продукція
переклад
спосіб перекладу
перекладацька трансформація
Дата публикации: 2021
Аннотация: Кваліфікаційна робота написана на тему: «Особливості перекладу каталогів продукції (на матеріалі англомовних каталогів кондитерських виробів)». На сьогоднішній день проблема перекладу рекламних статей, брошур, каталогів тощо є досить актуальною, так як у сучасному світі компанії та фірми все більше потребують перекладу їхньої продукції. Завдяки цьому вони мають досить гарну можливість пропонувати свій товар за кордон, адже це значно розширює їхню аудиторію споживачів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11836
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО УІМП)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Кваліфікаційна_робота_магістра_Фурса_І.В..docx1,29 MBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь