|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11838
|
| Название: | Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду |
| Авторы: | Алік, Анастасія Вікторівна Карпенко, Наталія Володимирівна |
| Ключевые слова: | маркетинг мережа інструмент попит |
| Дата публикации: | 2021 |
| Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
| Библиографическое описание: | Алік А. В. Маркетинг в соціальних мережах, як інструмент просування бренду : кваліфікаційна робота ... магістра : 075 Маркетинг / Анастасія Вікторівна Алік ; наук. кер. Н. В. Карпенко. – Полтава, 2021. – 118 с. |
| Аннотация: | Метою дослідження є систематизація методологічних засад і розробка прикладних напрямів удосконалення маркетингових комунікацій в соціальних мережах та Інтернеті в цілому на основі інтеграції інтерактивного інструментарію та його впровадження в маркетингову діяльність підприємств.
Ефективне маркетингове забезпечення процесів модернізації національної економіки, пошуку й повномасштабної реалізації маловитратних резервів зростання вітчизняних підприємств, розширення масштабів їх діяльності є одним з найважливіших напрямків вирішення гострих проблем розвитку систем господарювання в Україні, досягнення ними високих конкурентоспроможних показників. Джерелом нових можливостей і запорукою високої результативності щодо впровадження сучасних технологій і нетривіальних рішень в управлінні бізнесом, у маркетинговій діяльності підприємств сьогодні виступає система ресурсів, засобів Інтернету та соціальних мереж. Завдяки ефективним інформаційно-комунікаційним технологіям, що інтегровані в соціальних мережах, підприємства отримують можливість інтерактивно й економічно результативно взаємодіяти зі споживачами та іншими учасниками ринку, більш повно задовольняти їх запити щодо консультування та інших форм обслуговування, адаптації товарів і послуг до індивідуальних потреб. Інтернет-маркетинг, що невпинно прогресує, розширюючи структурно-функціональні характеристики традиційного маркетингу, потребує нового наукового осмислення тенденцій його розвитку, які є принципово новими за своєю природою. Як новітній феномен глобальної економіки, Інтернет-маркетинг виступає відносно самостійною сферою знань і методичних підходів в економіці та управлінні підприємствами. |
| URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11838 |
| Располагается в коллекциях: | Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (для НРАТ) Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|