Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра менеджменту >
Матеріали конференцій (ННІДО М) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11846

Название: Онлайн-покупки у контексті теорії поколінь
Авторы: Гуреєва, Майя Юріївна
Ключевые слова: теорія поколінь
онлайн-покупки
Дата публикации: 21-Фев-2022
Аннотация: Для ефективного продажу дуже важливо скласти образ покупця з урахуванням його звичок, моделей поведінки, сфер інтересів і мотивації при здійсненні покупок. Послуговуючись цими знаннями можна скласти правильний контент для продажів і підібрати вірні канали комунікації.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11846
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО М)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ОНЛАЙН-ПОКУПКИ У КОНТЕКСТІ ТЕОРІЇ ПОКОЛІНЬ.pdf262,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь