Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Підрозділи університету >
Бібліотека університету >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11975

Название: Критеріально-діагностична база формування лідерської компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти
Другие названия: Criterion-Diagnostic Basis of Formation Competence of Future Teachers of Higner Education Institution
Авторы: Нестуля, Олексій Олексійович
Нестуля, Світлана Іванівна
Ключевые слова: лідерська компетентність
викладач
лідер
критерій
показник
рівень сформованості лідерської компетентності
університет
teacher
leadership competence
leader
criterion
indicator
leadership competence levels
university
Issue Date: Oct-2021
Издатель: Знання
Библиографическое описание: Критеріально-діагностична база формування лідерської компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти / О.О. Нестуля, С.І. Нестуля // Вища школа. - 2021. - № 10. - С. 15-29.
Аннотация: У статті запропоновано критеріально-діагностичний інструментарій для оціню¬вання рівнів сформованості лідерської компетентності у майбутніх викладачів закладу вищої освіти — здобувачів вищої освіти за спеціальністю 011 “Освітні, педагогічні науки" (освітньо-професійна програма "Педагогіка вищої школи”) освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр”. З’ясовано, що для ефективного здійснення моніторингу рівнів сформованості лідерської компетентності майбутніх викладачів ЗВО необхідно розробити критерії, уточнити показники та охарактеризувати рівні сформованості досліджуваної компетентності у магістрантів. Пропонуються такі критерії оцінювання лідерської компетентності: когнітивно-пізнавальний, інтегративно-діяльнісний та особистісно-професійний, а також змістова характеристика рівнів сформованості лідерської компетентності майбутніх викладачів ЗВО, якими володіє магістрант: низький, середній, високий. The article deals with the criteria-diagnostic tools for assessing the leadership competence levels for future higher school teachers in specialty 011 “Educational, pedagogical sciences" (educational-professional program “Pedagogics of higher school") educational qualification level 一 master. lt was found that in order to be able to effectively monitor the leadership competence levels for future high school teachers, it is necessary to develop the criteria, clarify the indicators and characterize the levels of formation for the studied competence. There are proposed the criteria for assessing leadership competence: cognitive, integrative activity and personal-professional, as well as a detailed description of leadership competence levels for future high school teachers: low, medium, high.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11975
ISSN: 1682-2366
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Criterion-Diagnostic Basis of Formation Competence_OO_Nestulya_SI_Nestulya_2021.pdf1,19 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback