Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра педагогіки та суспільних наук >
Статті (ННІДО ПСН) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11975
|
Название: | Критеріально-діагностична база формування лідерської компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти |
Другие названия: | Criterion-Diagnostic Basis of Formation Competence of Future Teachers of Higner Education Institution |
Авторы: | Нестуля, Олексій Олексійович Нестуля, Світлана Іванівна |
Ключевые слова: | лідерська компетентність викладач лідер критерій показник рівень сформованості лідерської компетентності університет teacher leadership competence leader criterion indicator leadership competence levels university |
Дата публикации: | Окт-2021 |
Издатель: | Знання |
Библиографическое описание: | Критеріально-діагностична база формування лідерської компетентності майбутніх викладачів закладу вищої освіти / О.О. Нестуля, С.І. Нестуля // Вища школа. - 2021. - № 10. - С. 15-29. |
Аннотация: | У статті запропоновано критеріально-діагностичний інструментарій для оціню¬вання рівнів сформованості лідерської компетентності у майбутніх викладачів закладу вищої освіти — здобувачів вищої освіти за спеціальністю 011 “Освітні, педагогічні науки" (освітньо-професійна програма "Педагогіка вищої школи”) освітньо-кваліфікаційного рівня “магістр”. З’ясовано, що для ефективного здійснення моніторингу рівнів сформованості лідерської компетентності майбутніх викладачів ЗВО необхідно розробити критерії, уточнити показники та охарактеризувати рівні сформованості досліджуваної компетентності у магістрантів. Пропонуються такі критерії оцінювання лідерської компетентності: когнітивно-пізнавальний, інтегративно-діяльнісний та особистісно-професійний, а також змістова характеристика рівнів сформованості лідерської компетентності майбутніх викладачів ЗВО, якими володіє магістрант: низький, середній, високий. The article deals with the criteria-diagnostic tools for assessing the leadership competence levels for future higher school teachers in specialty 011 “Educational, pedagogical sciences" (educational-professional program “Pedagogics of higher school") educational qualification level 一 master. lt was found that in order to be able to effectively monitor the leadership competence levels for future high school teachers, it is necessary to develop the criteria, clarify the indicators and characterize the levels of formation for the studied competence. There are proposed the criteria for assessing leadership competence: cognitive, integrative activity and personal-professional, as well as a detailed description of leadership competence levels for future high school teachers: low, medium, high. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/11975 |
ISSN: | 1682-2366 |
Располагается в коллекциях: | Статті (ННІДО ПСН)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|