Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12038

Название: Роль підприємств споживчої кооперації в розвитку соціального підприємництва
Авторы: Огуй, Я. В.
Юрко, І. В.
Ключевые слова: підприємство споживчої кооперації
соціальне підприємництво
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Роль підприємств споживчої кооперації в розвитку соціального підприємництва / Я. В. Огуй, І. В. Юрко // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 1. – С. 13–18.
Аннотация: Соціальне підприємництво – це вид бізнесу, основною метою якого є не отримання прибутку, а вирішення соціальних проблем суспільства (подолання бідності, захист прав людини, працевлаштування та підтримка соціально вразливих груп населення тощо) за рахунок прибутку чи частини від його відрахування на соціальні цілі. Соціальне підприємництво, як показує досвід багатьох країн Європи, є засобом формування вільної, творчої людини, солідарної громади та народу. Воно передбачає різні методи роботи, проте переслідує спільну мету – добробут родин, формування середнього класу та підвищення якості життя.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12038
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch1_2022_13_18.pdf1,46 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback