Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12204

Название: Поведінка споживачів і маркетинг
Авторы: Личковаха, С. В.
Трайно, В. М.
Ключевые слова: маркетинг
споживач
Дата публикации: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Поведінка споживачів і маркетинг / В. С. Личковаха, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 125–127.
Аннотация: Вивчення поведінки споживачів є важливим, оскільки допомагає маркетологам зрозуміти, що впливає на рішення споживачів щодо покупки. Усвідомлюючи, як споживачі обирають продукт, можна проаналізувати та охопити ринок. Дослідження поведінки споживачів сприяє вирішенню підприємством питання, як краще представити свою продукцію, щоб забезпечити максимальний вплив на споживачів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12204
ISBN: 978-966-184-427-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_125-127.pdf1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь