Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12204

Название: Поведінка споживачів і маркетинг
Авторы: Личковаха, С. В.
Трайно, В. М.
Ключевые слова: маркетинг
споживач
Issue Date: 2022
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Поведінка споживачів і маркетинг / В. С. Личковаха, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.). – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 125–127.
Аннотация: Вивчення поведінки споживачів є важливим, оскільки допомагає маркетологам зрозуміти, що впливає на рішення споживачів щодо покупки. Усвідомлюючи, як споживачі обирають продукт, можна проаналізувати та охопити ринок. Дослідження поведінки споживачів сприяє вирішенню підприємством питання, як краще представити свою продукцію, щоб забезпечити максимальний вплив на споживачів.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12204
ISBN: 978-966-184-427-7
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Aktualni pytannia rozvytku nauky_Ch2_2022_125-127.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback