Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Монографії >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12252

Название: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2
Авторы: Карпенко, Н. В.
Педченко, Н. С.
Олексюк, О. І.
Шафалюк, О. К.
Іванова, Л. О.
Вовчанська, О. М.
Іваннікова, М. М.
Кліпкова, О. І.
Куцик, В. І.
Яловега, Н. І.
Трайно, В. М.
Івасенко, О. А.
Захаренко-Селезньова, А. М.
Ключевые слова: маркетинговий інструментарій
заклад вищої освіти
діджитал-маркетинг
тактильні технології
конкурентні переваги
імідж підприємства
брендинг
цифровий маркетинг
конкурентне середовищє
Issue Date: 2021
Издатель: ПУЕТ
Библиографическое описание: Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Частина 2 : монографія / за науковою редакцією Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2021. – 344 с. – [Кол. авт.: Н. С. Педченко, Н. В. Карпенко, О. І. Олексюк, О. К. Шафалюк, Л. О. Іванова, О. М. Вовчанська, М. М. Іваннікова, О. І. Кліпкова, В. І. Куцик, Н. І. Яловега, В. М. Трайно, О. А. Івасенко, А. М. Захаренко-Селезньова].
Аннотация: У монографії представлені результати дослідження теоретичних положень та розробки практичних рекомендацій щодо поглиблення використання цифрового маркетингового інструментарію сучасними підприємствами відповідно до вимог та викликів сучасності з метою підсилення конкурентних позицій та пізнаваності бренду. Монографія розрахована на вітчизняних науковців і фахівців у галузі маркетингу, викладачів, аспірантів і студентів економічних спеціальностей закладів вищої освіти.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12252
ISBN: 978-966-184-419-2
Appears in Collections:Монографії

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Marketungova dialnist pidpriemstv_Monografia_Karpenko.pdf4,98 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback