Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Матеріали конференцій (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12304

Название: Особливості поведінки онлайн споживачів
Авторы: Трайно, Вікторія Миколаївна
Литвишко, Марина Василівна
Ключевые слова: маркетинг
поведінка споживачів
онлайн споживачі
Дата публикации: 30-Авг-2022
Библиографическое описание: Трайно В. М. Особливості поведінки онлайн споживачів / М. В. Литвишко, В. М. Трайно // Актуальні питання розвитку науки та забезпечення якості освіти у ХХІ столітті : тези доповідей ХLV Міжнародної наукової студентської конференції за підсумками науково-дослідних робіт студентів за 2021 рік (м. Полтава, 13–14 квітня 2022 р.) : у 2 ч. – Полтава : ПУЕТ, 2022. – Ч. 2. – С. 129-132.
Аннотация: Підприємствам важливо враховувати особливості поведінки онлайн споживачів, адже з кожним днем Інтернет усе глибше пробирається у наше життя, усе більше торгових операцій відбувається у онлайн середовищі. Необхідність фізичного відвідування магазину або офісу для придбання того чи іншого товару вже стає неактуальним.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12304
ISBN: 978-966-184-427-7
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
tezy_dop_xlv2.pdf1,11 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь