Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ТГБ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12427

Название: Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинацій
Авторы: Мороз, Артем Анатолійович
Ключевые слова: дестинація
екскурсія
туристичний імідж
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Мороз А. А. Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинацій : магіст. дипл. роб. : 242 Туризм / Мороз Артем Анатолійович. – Полтава : 2018. – 95 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12427
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ТГБ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Moroz_Artem_Anatoliiovych-Tm-61-1.pdf3,35 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь