Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ТГБ) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12427

Название: Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинацій
Авторы: Мороз, Артем Анатолійович
Ключевые слова: дестинація
екскурсія
туристичний імідж
Issue Date: 2018
Библиографическое описание: Мороз А. А. Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинацій : магіст. дипл. роб. : 242 Туризм / Мороз Артем Анатолійович. – Полтава : 2018. – 95 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12427
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ТГБ)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Moroz_Artem_Anatoliiovych-Tm-61-1.pdf3,35 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback