Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Факультет харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу >
Кафедра туристичного та готельного бізнесу (архів) >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12427

Название: Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинацій
Авторы: Мороз, Артем Анатолійович
Ключевые слова: дестинація
екскурсія
туристичний імідж
Issue Date: 2018
Библиографическое описание: Мороз А. А. Екскурсійна діяльність як фактор формування іміджу дестинацій : магіст. дипл. роб. : 242 Туризм / Мороз Артем Анатолійович. – Полтава : 2018. – 95 с.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12427
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Дипломна Мороз А..pdf3,81 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback