Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12587

Название: Управління продажами в мережевій торгівлі
Авторы: Спащук, Богдана Василівна
Ключевые слова: маркетинг
управління продажами
збут
мережева торгівля
Дата публикации: 23-Мар-2023
Аннотация: Мережа вітчизняних роздрібних підприємств змушена активно використовувати елементи маркетингу в цілях гнучкої адаптації до закордонних конкурентів і ринкових змін. Як світовий, так і український досвід підтверджують, що об'єднання магазинів в єдину мережу - найефективніший шлях розвитку роздрібної торгівлі. У Європі мережева торгівля контролює 70- 75% роздрібного товарообігу. На думку експертів, торгова мережа може бути ефективна тоді, коли в неї входять не менше 20 магазинів. Переваги мережевої торгівлі очевидні: відомо, що великі постачальники завжди прагнуть працювати з великими клієнтами. Тому закупівельні ціни, умови поставки для центрального офісу мережевої торгівлі завжди більш привабливі, ніж для будь-якої ізольованої торгової точки.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12587
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь