Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12588

Название: Маркетинговий інструментарій формування профілю банку в соціальних мережах
Авторы: Остапенко, Владислав Анатолійович
Ключевые слова: маркетинг
банківський маркетинг
цифровий маркетинг
Дата публикации: 23-Дек-2022
Аннотация: Концепція інтегрованих маркетингових комунікацій АТ КБ «ПриватБанк» передбачає ретельно організовану та координовану роботу всіх каналів комунікацій для формування чіткого, послідовного та переконливого сприйняття банку та його продуктового ряду. Інтегровані маркетингові комунікації дозволяють ефективно обрати засоби комунікацій та забезпечити ефективний продаж банківських продуктів і послуг, скоординувати дії банку і, таким чином, створити цілісний позитивний корпоративний імідж.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12588
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь