Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра маркетингу >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12590

Название: Дослідження поведінки споживачів у закладах сфери швидкого харчування
Авторы: Шарло, Владислав Володимирович
Ключевые слова: маркетинг
поведінка споживачів
маркетинг громадського харчування
Дата публикации: 23-Дек-2022
Аннотация: Останнім часом маркетинг упевнено завойовує ринкові позиції як спосіб, що дає змогу створювати й підтримувати певні стандарти людського життя. Мета маркетингової діяльності підприємства – забезпечення рентабельності, тобто визначеної прибутковості у встановлених часових межах за рахунок максимального задоволення потреб споживачів. Для її досягнення потрібно вирішити дві головні взаємопов’язані проблеми: продати максимально можливу кількість продукції; дати споживачу максимум задоволення. За допомогою маркетингу керівники підприємств отримують необхідну інформацію про споживачів, ціни, що їх готові платити клієнти. Крім того, маркетинг дає можливість зрозуміти у який спосіб підприємство має організувати процес реалізації своєї продукції, як належить проводити кампанію щодо їх просування на ринок, будувати стратегію реклами, формувати попит в умовах конкурентного тиску з боку інших підприємств, які функціонують на тому самому ринку.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12590
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО Ма)

Файлы этого ресурса:

Нет файлов, ассоциированных с этим ресурсом.

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь