Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) (ННІДО ГРКС) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12781

Название: Підвищення ефективності роботи готелю "Алея Гранд" у м. Полтава за рахунок інновацій
Авторы: Антонов, Олексій Олександрович
Ключевые слова: підвищення ефективності
якість
готельне підприємство
служби прийому і розміщення
конкурентоспроможність
персонал
готельні послуги
автоматизація
кваліфікація персоналу
інновації
інноваційна діяльність
Issue Date: 20-Dec-2022
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Аннотация: Проведено сучасний аналіз стану якості послуг в готельному господарстві м. Полтава. Визначена існуюча потреба у удосконалені якості послуг. На прикладі готелю «Алея Гранд» визначено переваги та перспективи для готелю від впровадження інновацій. Зробили висновки згідно можливості підвищення ефективності роботи готелю "Алея Гранд" у м. Полтава за рахунок інновацій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12781
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти) (ННІДО ГРКС)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Антонов.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback