Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ГРКС) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12781

Название: Підвищення ефективності роботи готелю "Алея Гранд" у м. Полтава за рахунок інновацій
Авторы: Антонов, Олексій Олександрович
Ключевые слова: підвищення ефективності
якість
готельне підприємство
служби прийому і розміщення
конкурентоспроможність
персонал
готельні послуги
автоматизація
кваліфікація персоналу
інновації
інноваційна діяльність
Дата публикации: 20-Дек-2022
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Аннотация: Проведено сучасний аналіз стану якості послуг в готельному господарстві м. Полтава. Визначена існуюча потреба у удосконалені якості послуг. На прикладі готелю «Алея Гранд» визначено переваги та перспективи для готелю від впровадження інновацій. Зробили висновки згідно можливості підвищення ефективності роботи готелю "Алея Гранд" у м. Полтава за рахунок інновацій.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12781
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи (проєкти) бакалаврів та магістрів (ННІДО ГРКС)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Антонов.pdf1,42 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь