Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) (ННІДО ГРКС) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12783

Название: Підвищення ефективності надання послуг в готелі «Турист» у місті Полтава за рахунок інновацій
Авторы: Галенко, Євгеній Валерійович
Ключевые слова: послуги
готель
Issue Date: 20-Dec-2022
Издатель: Вищий навчальний заклад Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі»
Аннотация: Нині інновації стають головною рисою сучасної економіки. Це виправдано тим, що фундаментальні нововведення в умовах кризових явищ – найпотужніша стратегія і антикризовий інструмент. Швидка глобалізація світу ринок, скорочення життєвого циклу продукту, необхідність оновлення якісних характеристик товарів і послуг визначає актуальність інноваційних технологій. Технології в галузі гостинності розвиваються стрімко. Це пов’язано з тим, що перед готельними підприємствами стоять два основні завдання: отримати більше клієнтів і зробити їх постійними відвідувачами. Здійснити ці завдання без інноваційних рішень неможливо, що потребує від готелів модернізації в технологіях, заощадження часу, грошей та енергії.
URI: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12783
Appears in Collections:Магістерські та дипломні роботи (проекти) (ННІДО ГРКС)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Галенко.pdf1,47 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback