|
Електронний архів Полтавського університету економіки і торгівлі >
Навчально-науковий інститут денної освіти >
Кафедра готельно-ресторанної та курортної справи >
Магістерські та дипломні роботи (проекти) (ННІДО ГРКС) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12808
|
Название: | «Підвищення ефективності роботи Прем'єр Готелю "Палаццо" у місті Полтава за рахунок маркетингових технологій» |
Авторы: | Ходіс, Наталія Сергіївна |
Ключевые слова: | сенсорний маркетинг готельне господарство ресторанне господарство інновації нейромаркетинг аромамаркетинг аромадизайн аромат споживач готель |
Issue Date: | 13-Dec-2022 |
Издатель: | Полтавський університет економіки і торгівлі |
Аннотация: | Проаналізовано сучасний стан розвитку готельно – ресторанного господарства,
встановлено, що для збереження закладам конкурентоспроможності на ринку послуг
важливо впроваджувати новітні технології для залучення споживачів. Доведено
позитивну дію від запровадження маркетингових інновацій. Виокремлено
нейромаркетинг та його підвид аромамаркетинг, як одні з потужних тенденцій які
переважають у індустрії гостинності зараз. Розглянута концепція нейромаркетингу,
канали впливу на підсвідомість людини за допомогою аромату, кольору, музики.
Описано його ключові інструменти – нюх, слух, зір, смак, дотик. Окреслено методи
нейромаркетингових досліджень, деякі з них: електронейроміографія, eye – tracking,
кодування обличчя, тест на неявну асоціацію та ін. Представлено загальну
характеристику готелю «Палаццо», його місцерозташування, кількість номерного
фонду та послуги які надаються, окреслено дизайн інтер’єру та екстер’єру, описано
місію готельно – ресторанного господарства. Розглянуто концепцію однойменного
ресторану, його націленість на відродження стародавньої полтавської кухні. Описано
зовнішнє та внутрішнє середовище засобу розміщення. Обрано для впровадження
інноваційну технологію – аромамаркетинг, описано його позитивні та негативні
сторони, проведено анкетування, в результаті якого проаналізовано чи є відомими
серед споживачів нейромаркетинг та його підвид аромамаркетинг, чи є реакція у
вигляді імпульсивних покупок завдяки аромату в приміщеннях. Запропоновано
необхідну кількість обладнання (дифузорів) та іншої ароматичної продукції та
визначено приміщення в яких на початковому етапі варто впровадити ароматизацію. |
URI: | http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/12808 |
Appears in Collections: | Магістерські та дипломні роботи (проекти) (ННІДО ГРКС)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|